fbpx
מסלולי הטיולים של 2024 כבר באתר, לחצו לפרטים נוספים

קרוואנים למשפחות קיץ 1 יולי 22

קרוואנים למשפחות קיץ 1 יולי 22

תאריכים

04.07.2022 > 14.07.2022

משך טיול

11 ימים

יעדים

גרמניה, בוואריה, היער הבווארי, צ’כיה,
אוסטריה, זלצבורגלנד, טירול ועוד..

אודות טיול זה

בראשית הקיץ נצא לטיול קרוואנים מעגלי הכולל את היער הבווארי המפתיע, את דרום צ’כיה הקסומה ואת אוסטריה היפהפייה. טיול משפחתי מלא בהפתעות אטרקטיביות בו כל בני המשפחה בני כל הגילאים יהנו מכל רגע ובכל אתר ופעילות. מגוון האטרקציות והפעילויות בטיול, ההגעה לאתרים אקטיבים מלאי כיף וחווייה, סיורים וביקורים במקומות מלאי תוכן ועניין ומבחר הנופים המרתקים והמפגש עם הטבע הדרמטי בשילוב חוויית הטיול בקרוואן יוצרים חווייה משפחתית עוצמתית ובלתי נשכחת.

טבלה יומית

יום שני 04/07/22
ישראל - גרמניה
- נחיתה במינכן
- לינה בבית מלון

יום שלישי 05/07/22
גרמניה - בוואריה
- לקיחת הקרוואנים
- הצטיידות בסופר מרקט
- פארק מים
יום רביעי 06/07/22
גרמניה – היער הבווארי
- שביל נוף פנורמי
- מסלול תעתועים
אופטיים ובית הפוך.
- פארק המגלשות.
- מתחם המערב הפרוע.
יום חמישי 07/07/22
גרמניה – צ'כיה
- פארק חבלים
- נסיעת נוף לצ'כיה



יום שישי 08/07/22
צ'כיה
- ראפטינג
- בילוי בעיירה ציורית


יום שבת 09/07/22
צ'כיה, אוסטריה
- ביקור במפעל לייצור עוגיות ג'ינג'ר וקונדיטוריה
- מגדל מעל צמרות העצים
- שחייה לילית בבריכה
יום ראשון 10/07/22
אוסטריה, גרמניה
- מכרה מלח
- מגלשות הרים

יום שני 11/07/22
אוסטריה
- מבצר מימי הביניים
- מופע עופות דורסים
- נקיק מים
יום שלישי 12/07/22
אוסטריה
- יום כיף בפארק השעשועים בשלג


יום רביעי 13/07/22
אוסטריה
- עולם הטבע של האלפים
- מפלי הקרימל
- נסיעת נוף – מעבר הרים באוסטריה.
יום חמישי 14/07/22
אוסטריה, גרמניה, ישראל
- בוקר ארוך על שפת האגם
- החזרת הקרוואנים
- טיסה לישראל

פירוט יומי

יום שני 04/07/22
ישראל - גרמניה

נחיתה במינכן בשעות אחר הצהריים, לינה בבית מלון.

ממריאים בשעות הצהריים המאוחרות מישראל בטיסה נעימה למינכן שבגרמניה שם יחכה לנו אוטובוס שיסיע אותנו לבית המלון בו נלון בלילה הראשון של הטיול שלנו.

יום שלישי 05/07/22
גרמניה - בוואריה

לקיחת הקרוואנים, הצטיידות בסופר מרקט, פארק מים.

לאחר ארוחת בוקר בבית המלון, יוצאים באוטובוס אל תחנת השכרת הקרוואנים שם פוגשים לראשונה את הקרוואן. קצת חתימות, בדיקה מדוקדקת של הקרוואן ויוצאים אל הסופר מרקט להצטיידות. ממשיכים את היום בבילוי בפארק מים מחומם ומקורה. נכנסים אל אזור הלוקרים להחלפת בגדים ולאיחסון החפצים ומשם עוברים אל אזור המגלשות והבריכות המתאימות לכל בני המשפחה. כל סוגי שעשועי המים, בריכות מכל מיני סוגים, מגלשות לכל גיל גובה ותעוזה, אזורי ישיבה, אזורי אוכל ודוכני אוכל ועוד ועוד. הכל מסודר מצוחצח ונקי. בסיום הבילוי מתקלחים במקלחות נקיות ונוחות. בפארק המים קיימים עוד שני אזורים המיועדים למשתתפים מגיל 16 ומעלה. אזור אחד הוא אזור המרחצאות והמרגוע והאזור הנוסף הוא אזור הסאונות. להנאתכם. ללא ספק, התחלה מוצלחת ומהנה ביותר לטיול המקסים שלנו.

יום רביעי 06/07/22
גרמניה – היער הבווארי

שביל נוף פנורמי, מסלול התעתועים האופטיים, הבית ההפוך, פארק המגלשות, מתחם המערב הפרוע.

נוסעים אל היער הבווארי ומתחילים את הבילוי באזור בביקור בשביל פנורמי יפהפה ממנו נשקף נופו המרהיב של היער הבווארי. בדרך, בתחנות המוצבות לאורך השביל מחכות לנו הפתעות שיעשירו את הידע שלנו בכל הקשור לחי ולצומח ביער הבווארי. ממשיכים את היום במסלול תעתועים אופטיים מרתק, מתבוננים במיצגים היצירתיים ונהנים מהסברים על התופעות האופטיות ואם לא די בכך – מיד אחרי מסלול התעתועים האופטיים נכנסים לתוך בית הפוך ובו יש כל מה שיש בבית רגיל רק ש...בבית ההפוך – הכל עומד על הראש...מצטלמים בסדרת תמונות משוגעות וממשיכים את היום בפארק המגלשות שם גולשים במגלשות הרים, במגלשות ענק ובעוד סוגים שונים ומשונים של אטרקציות מהנות. את היום הגדוש באטרקציות מסיימים בביקור בעיירת המערב הפרוע ונהנים מבילוי מלא שמחה וכיף במתחם מיוחד ומקורי.

יום חמישי 07/07/22
גרמניה – צ'כיה

פארק חבלים, נסיעת נוף לצ'כיה.

הרפתקה מסעירה ומלאת אדרנלין - זה הסיפור של היום הזה. מבלים בפארק חבלים מושלם. בין העצים, מסלולי חבלים בגבהים שונים, ברמות קושי שונות לכל גיל ולכל רמה. ריתמות בטיחות, הנחיות, מסלול אימונים קצר ויוצאים להרפתקה של טיפוס על מסלולי החבלים. המון אדרנלין, המון כיף וקצת אומץ והתגברות על הפחד. יוצאים לדרך נוף מקסימה. חוצים את הגבול לצ'כיה ונוסעים בחלקו הצ'כי של הפארק הלאומי הענק דרך נופים קסומים של יערות ואגמים.

יום שישי 08/07/22
צ'כיה

ראפטינג, בילוי בעיירה ציורית

מתחילים את היום בראפטינג מהנה ומלא אדרנלין. חליפות הצלה וקסדות, משוטים וסירות, הדרכה, עוד מספר הוראות בטיחות, ירידה אל מי הנהר וקדימה, נסחפים.. ראפטינג יפהפה רגוע ונינוח, מתאים לכל בני המשפחה. המסלול מתחיל באזור פסטורלי ורגוע וממשיך בחציית העיר היפהפייה שנראית במיטבה מתוך הנהר. מיד בסיום מסלול הראפטינג נצא לסיור ובילוי בעיר העתיקה והיפה אותה חצינו על גבי הסירה במסגרת מסלול הראפטינג. נסתובב בין סמטאות העיר הקסומה, נעלה אל המבצר ממנו נשקף נוף עוצר נשימה, ננוח במסעדה או בבית קפה ונהנה מדוכנים וחנויות עם מזכרות ותוצרת מקומית.

יום שבת 09/07/22
צ'כיה, אוסטריה

ביקור במפעל לייצור עוגיות ג'ינג'ר וקונדיטוריה, מגדל מעל צמרות העצים, שחייה לילית בבריכה.

נוסעים בצ'כיה בנופי הפארק הלאומי הענק ועוברים את הגבול לחלקו האוסטרי של הפארק הלאומי. עוצרים לריענון במפעל לייצור עוגיות ג'ינג'ר. טועמים, מתרשמים מתהליך הייצור ונהנים מהפסקה מתוקה בדרך בקונדיטוריה המקומית המצויינת. נוסעים לעיירה ציורית אוסטרית, על שפת אגם יפהפה, עולים ברכבל אל ההר המשקיף על נוף האגמים שמסביב ומטפסים על מגדל מעל צמרות העצים ממנו יורדים (אחרי שמשתאים מהנוף שמסביב) במגלשת צינור ענקית. מגיעים לפנות ערב לחניון קמפינג בו נלון בלילה זה ונהנים משחייה לילית בבריכה המשגעת שבחניון.

יום ראשון 10/07/22
אוסטריה, גרמניה

מכרה מלח, מגלשות הרים.

נוסעים בנופי אוסטריה היפים אל מכרה המלח. לובשים סרבלים ונכנסים אל בטן האדמה ברכבת כורים. נהנים מהסברים אודות המכרה ומשמעות המלח באזור, מסיירים באולמות ובשבילים תת קרקעיים, גולשים במגלשות כורים חווייתיות, שטים באגם תת קרקעי ונהנים ממופע אור קולי מהפנט ונהנים מאולם אינטראקטיבי ובו הדגמות ומייצגים המוקדשים למלח. יוצאים מן המכרה בחזרה אל פני האדמה ברכבת. נסיעה קצרה בנוף מושלם אל תחנת הרכבל שיעלה אותנו אל ההר ממנו נגלוש במגלשות הרים. חווייה מדהימה לכל בני המשפחה.

יום שני 11/07/22
אוסטריה

מבצר מימי הביניים, מופע עופות דורסים, נקיק מים

עולים במעלית ועוברים לזמן אחר בו המארחים שלנו הם אבירים וגבירות במבצר אמיתי ושוקק חיים. ההסברים והסיפורים לצד האביזרים והפרטים הרבים שבמבצר מפיחים חיים וכמו מחזירים אותנו בזמן אל ימי הביניים. נהנים מהסברים והדרכה אודות ימי הביניים, המבצרים ומשמעותם ועוד ועוברים בין חדרי המבצר החל מהצינוק ועד ראש המגדל ובו הפעמון הגדול. צופים במופע מרתק ומרשים של עופות דורסים בחצר המבצר על רקע הנוף עוצר הנשימה, שומעים הסברים אודות הציפורים ונהנים מצפייה מקרוב בעופות בעת שהן עפות ממש בקירבתנו. נוסעים לסיור קסום בנקיק מים. הולכים בשביל מישורי ויפהפה על גשרי עץ ומסלולים צמודים לנהר. נתיב ההליכה שלנו עובר למרגלות הצוקים העצומים וביניהם חותרים המים את דרכם בין סלעים ענקיים. מסלול טבע מרהיב ומרתק, נוח להליכה ומרשים מאוד.

יום שלישי 12/07/22
אוסטריה

יום כיף בפארק השעשועים בשלג

נוסעים בדרך יפהפייה אל מרגלות הקרחון ומעפילים לגובה שמעל ל-3,000 מטרים במערכת רכבלים אל הקרחון שם ממתין לנו מתחם שעשועי השלג. גולשים, מחליקים, מתגלגלים, משתעשעים, בונים איש שלג ומצטלמים על רקע השלג והקרחון. מרק חם, שוקו, קפה וקינוחים אוסטרים במסעדה הפנורמית המשקיפה אל הפסגות הלבנות. הרבה ריגושים צחוק ושמחה ביום נוסף של חוויות והנאה בשיאי רכס האלפים האוסטרים.

יום רביעי 13/07/22
אוסטריה

עולם הטבע של האלפים, מפלי הקרימל, נסיעת נוף – מעבר הרים באוסטריה.

נוסעים בנופים עוצרי נשימה. ההרים הגבוהים עם הקרחונים והשלג, המים במפלים, בנחלים, בנהרות ובאגמים, אין סוף גוונים ירוקים בעמקים ויופי שאי אפשר לשבוע ממנו. נכנסים למרכז המבקרים המתאר את הפארק הלאומי האדיר של הרי האלפים האוסטרים באמצעים חווייתיים ומעשירים במיוחד. נהנים מהסברים מקיפים ומעניינים על הטבע המופלא של הטירול האוסטרי המלווים בהמחשות. צופים בסרט 360 מעלות המתאר את הטבע בכל עונות השנה, צופים בסרט תלת מימד המתאר את היווצרותם של הקרחונים ומתוודעים לתופעות טבע נוספות אופייניות לאזור בדרך מהנה ואטרקטיבית. נוסעים למפלי הקרימל האדירים הנופלים בעוצמה בשלושה שלבים. חווים מקרוב את הטבע האדיר וממשיכים בנסיעה באחת מדרכי הנוף היפות ביותר באוסטריה.

יום חמישי 14/07/22
אוסטריה, גרמניה, ישראל

בוקר ארוך על שפת האגם, החזרת הקרוואנים, טיסה לישראל.

בוקר אחרון של הטיול. מארגנים את הקרוואנים להחזרה ובד בבד מבלים באגם היפהפה הנמצא בתחומי חניון הקמפינג. לקראת שעות הצהרים יוצאים לדרך לתחנת השכרת הקרוואנים. מצלמים עוד כמה תמונות של "אנחנו והקרוואן שלנו", אורזים את המזוודות ונפרדים מהקרוואן. נוסעים באוטובוס לשדה התעופה וטסים בחזרה לישראל. להתראות בטיול הבא :-)

בא לכם? בואו!