fbpx
מסלולי הטיולים של 2024 כבר באתר, לחצו לפרטים נוספים

טיול קרוואנים באירופה

חלק א' – הכירו את הקרוואנים באירופה

חיפוש באתר

עשוי לעניין אותך..

הקרוואן הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון לקראת טיול קרוואנים באירופה כמשפחה או כזוג. לפני שבוחרים קרוואן, כדאי מאוד להכיר את הקרוואנים האירופאים, את הצרכים שלכם כמטיילים בהתאם למספר המשתתפים ואופי הטיול, את השוני שבין סוגי הקרוואנים, ואת היתרון העצום הטמון בטיול באירופה כאשר הבית - צמוד אליכם. במאמר זה ננסה לענות על כמה שיותר שאלות מהותיות ומרכיבים שעליכם לקחת בחשבון - רגע לפני שאתם יוצאים לטיול קרוואנים חלומי באירופה. 

יש מספר גדול של תחנות להשכרת קרוואנים באירופה

הטיול בקרוואן נפוץ מאוד במדינות אירופה. אירופאים רבים ותיירים רבים הפוקדים את אירופה בוחרים בטיולי קרוואנים באירופה אם כמשפחה ואם כזוג. בטיול באירופה אי אפשר שלא להבחין בקרוואנים הממלאים את הכבישים, את החניות ו את חניוני הקמפינג. קיימות המון תחנות להשכרת קרוואנים ובכל אחד מיעדי אירופה ניתן למצוא תחנה או מספר תחנות להשכרת קרוואנים בקרבת מקום. במרחק סביר מכל שדות התעופה באירופה ניתן למצוא תחנה להשכרת קרוואנים וכל מה שצרי ך לעשות הוא לנחות ביעד, לשכור מונית ולהגיע לתחנת השכרת הקרוואנים ממנה יוצאים לטיול.

באירופה קיימים מגוון קרוואנים המתאימים למשפחות ולזוגות

באירופה קיים מגוון גדול של קרוואנים להשכרה. קיימות מספר קטגוריות של קרוואנים ובכל קטגוריה מספר דגמים של קרוואנים. לקראת היציאה לטיול קרוואנים באירופה בוחרים את דגם הקרוואן המתאים ביותר להרכב של משתתפי הטיול ולצרכים שלהם. לטיול קרוואנים באירופה עם המשפחה ועם ילדים בוחרים באחד הדגמים המיועדים למשפחות כאשר הדגש הוא על מספר מתאים של חגורות בטיחות לנסיעה בטוחה ומספר מתאים של מיטות ללינה משפחתית נוחה ב משך הטיול. לטיול קרוואנים באירופה לזוגות בוחרים בדגם נוח ומפנק המותאם לזוג ומאפשר לשני בני הזוג אזור מחייה מרווח ואזור לינה עם מיטה גדולה ונוחה.

הקרוואנים באירופה מאובזרים בכל מה שצריך לשהייה נעימה ונוחה

הקרוואנים להשכרה בטיול קרוואנים באירופה מתאימים לנסיעה ולמחייה. יש בהם כל מה שדרוש על מנת להנות משהייה נעימה ונוחה למשך תקופת הטיול. יש בקרוואן מושבים מתאימים לנסיעה עם חגורות בטיחות כנדרש. בתא הנהג ישנם שני מושבים – האחד לנה ג והשני לנוסע. מאחורי תא הנהג, באזור המגורים יש פי נת אוכל. המושבים של פינת האוכל מאובזרים בחגורות בטיחות והנוסעים בקרוואן יושבים חגור ים מסביב לשולחן. בקרוואן יש מטבח מאובזר ובו כיריים, מקרר, ארונות, כיור וכלי בישול ואוכל. בין דגמי הקרוואנים קיימים הבדלים בסידורים הפנימיים שלהם. בדרך כלל ההבדלים המשמעותיים הם במספר המיטות ובסידורי המיטות באזור המגורים. יש קרוואנים בהם מיטה זוגית וכאלה בהם שתי מיטות זוגיות, יש קרוואנים עם מיטת קומותיים וכאלה בהם יש מיטה זוגית אותה מרימים ומצמידים לתקרה בשעות היום. בקרוואנים הגדולים המתאימים לחמישה ושישה בני משפחה ניתן להפוך את פינת האוכל למיטה. לנוחות המטיילים בקרוואן קיים חדרון ובו מקלחת, כיור רחצה ושירותים. בדרך כלל בתא הנוחיות יש מראה גדולה וארונות לאיחסון תמרוקים וכלי הרחצה. בקרוואן יש תאי איחסון , ארונות ותא מטען כך שמיד בהגעה, בתחילת הטיול בקרוואן פורקים את המזוודות ומסדרים את החפצים במקומם . מחוץ לקרוואן יש סוכך מתקפל אותו ניתן לפתוח בחניוני הקמפינג ולשבת תחתיו בכיסאות הפיקניק וליד שולחן הפיקניק אותם ניתן לשכור בתחנת השכרת הקרוואנים.

מאמר זה הינו מאמר אחד מתוך סדרת מאמרים בנושא טיולי קרוואנים ביבשת אירופה.