fbpx
מסלולי הטיולים של 2024 כבר באתר, לחצו לפרטים נוספים

מבצרים וטירות מימי הביניים

מתאים לזוגות

מתאים למשפחות

במסגרת מסלולי הטיולים שלנו באירופה אנו מבקרים ומסיירים במבצרים. מבצר הוא מצודה. מתחם מבוצר שמטרתו היא לשמור ולהגן. המבצרים בנויים בדרך כלל בנקודות אסטרטגיות כמו לדוגמא על צוק גבוה החולש על נהר עליו העבירו סחורות. ההבדל בין מבצר לטירה הוא שטירה, פרט להיותה מבצר לכל דבר – שימשה גם למגורים של משפחת האצולה השולטת באזור.
המבצרים הם מתחמים מבוצרים. מוגנים ושמורים היטב. המבצר מוקף חומה המיועדת לבלימת פלישה של אוייבים ולבלימת תקיפות. על מנת להגן על המבצר ויושביו היו חרכים בחומות, מגדל שמירה מבוצר המשמש גם לתצפית, שער מברזל ושבכה עולה ויורדת, חפיר למניעת הגעה אל החומה, גשר מתרומם מעל החפיר, שערים סודיים ומנהרות סודיות למילוט ולתקיפת התוקפים ועוד.
בטיולי הקרוואנים למשפחות ובטיולי הקרוואנים לזוגות שלנו נבקר במבצר. חדרי המבצרים בהם נסייר מאובזרים ומצויידים, כאילו שאנו חוזרים בזמן לימי הביניים ומבקרים במבצר פעיל.
נסייר בין חדרי המבצר והאולמות שלו, בחצר המבצר, על החומות ובמגדלים, נספר ונלמד על החיים בטירות ובמבצרים, למה שימשו וכיצד פעלו.

מבצרים וטירות מימי הביניים - למי, מתי ואיפה

למי מתאים

לכל בני המשפחה. לילדים, לבני נוער, למבוגרים. בחלק מהמבצרים נהנה ממופעים שונים, ממוזיאונים וממיצגי פולקלור מקומי ואזורי.

איפה

המבצרים בהם נבקר בנויים במקומות גבוהים והם חולשים על האזור. בדרך כלל נהר זורם למרגלות המבצר. אל המבצרים מגיעים לעיתים עם הקרוואן ולעיתים יש לעלות אל חצר המבצר במעלית או בפוניקולור.

הדרכה

אנו מלוים את הסיורים במבצרים ובטירות ומעשירים את המטיילים בתכנים רבים ומידע מרתק אודות ימי הביניים, המבצרים ותפקידם, הטירות ומה מייחד אותן, אודות האביזרים, התלבושות והכלים שנראה במבצרים ובטירות ועוד ועוד.

באילו טיולים

אנו משלבים ביקורים וסיורים במבצרים בכל טיולי המשפחות בקרוואנים שלנו וברוב טיולי הזוגות בקרוואנים שלנו.

באילו יעדים

גרמניה, היער השחור, האלפים הגרמנים, בוואריה, היער הבווארי, אוסטריה, זלצבורגלנד,חבל הטירול, וינה, קרינתיה-אוסטריה, צ'כיה, סלובקיה, סלובניה, שווייץ, איטליה, צרפת, חבל אלזס ועוד..