fbpx
מסלולי הטיולים של 2024 כבר באתר, לחצו לפרטים נוספים

טיול קרוואנים לזוגות באיסלנד – יוני 2024

טיול קרוואנים לזוגות באיסלנד – יוני 2024

תאריכים

20.06.24 > 30.06.24

משך טיול

11 ימים

יעדים

איסלנד

אודות טיול זה

בקיץ של איסלנד עם שמש חצות ואור זהב קסום, מליוני תוכי ים ומרבדים אין סופיים של תורמוסים סגולים המכסים את האי הקסום והמהפנט, נצא לטיול קרוואנים לזוגות, טיול ביעד מרהיב ומרתק מאין כמוהו.

אין מי שלא מתפעל מאיסלנד, האי המותיר רושם עז על כל מי שרגלו דרכה על אדמתו.
ואיך אפשר שלא לקבל רושם אדיר ולהתפעל מאי שכל כולו מופעי טבע עוצמתיים בשידור חי ובמלוא תיפארתם? בטיול הקרוואנים באיסלנד רואים ועושים דברים שקיימים אך ורק שם.

נתפעל מהתפרצות גייזרים ומשדות גיאותרמים פעילים, נתהלך בשדות לבה, לפתחי הרי געש כבויים ולמרגלות מכתשים. נצפה במפלים מרהיבים בהם שפע של מים נופלים בעוצמה, נבקר במוזיאונים ייחודיים ומעניינים, נצא לשייט לצפייה בלוויתנים ולשייט בלגונה זרועה בקרחונים, נטייל על שפת האוקיינוס בחופים שחורים, נצפה על קרחונים ונרחץ במעיינות חמים ובמרחצאות תרמיים. נטייל על קרחון ברכיבה על אופנועי שלג בנופי פנים הארץ, נרכב על סוסים ונצפה בלווייתנים, בציפורים ובכלבי ים. ניסע בדרכי נוף מרתק נפגוש את האיסלנדים הנעימים ונהנה מביקורים בכפרים ציוריים ועוד ועוד.

טבלה יומית

יום חמישי - 20.06.24
ישראל - אמסטרדם - איסלנד
- ת״א / אמסטרדם / איסלנד
- קבלת הקרוואנים
- הצטיידות בסופר מרקט
- לינה בחניון קמפינג

יום שישי - 21.06.24
איסלנד
- אופנועי שלג על קרחון
- מפלים
- גייזר
- מרחצאות חמים

יום שבת - 24.06.23
איסלנד
- סיור במפל סליילנדפוס
- צפייה במפל סקוגפוס
- הליכה לצפייה בקרחון
- סיור למרגלות הצוקים
- טיול רגלי בחוף השחור
יום ראשון - 23.06.24
איסלנד
- מופע לבה
- מסעדת מרקים איסלנדים
- לגונת הקרחונים
- שייט בלגונת הקרחונים
- חוף היהלומים
יום שני - 24.06.24
איסלנד
- נסיעת נוף מרהיבה
- ביקור במפל
- בילוי בעיירת דייגים
- בסיור בגן האבנים של פטרה
- מרחצאות חמים
יום שלישי - 25.06.24
איסלנד
- סיור במפל דטיפוס
- ביקור בגן פסלי הלבה
- סיור במכתשים המדומים
- מרחצאות חמים

יום רביעי - 26.06.24
איסלנד
- סיור בשדה גיאותרמי פעיל
- תצפית והליכה על שפת מכתש
- סיור בשדה לבה
- סיור במפלי גודפוס

יום חמישי - 27.06.24
איסלנד
- ביקור במוזיאון הלווייתנים
- שייט לצפייה בלווייתנים
- מרחצאות חמים


יום שישי - 28.06.24
איסלנד
- ביקור בחוות בתים עתיקים
- רכיבה על סוסים איסלנדים
- רחצה במעיין חם בטבע


יום שבת - 29.06.24
איסלנד
- פגישה עם כלבי ים
- מסלול הליכה בטבע
- סיור בעיר הבירה רייקיאויק


יום ראשון - 30.06.24
איסלנד – לונדון - ישראל
- החזרת הקרוואנים
- טיסה לישראל



פירוט יומי

יום חמישי - 20.06.24
ישראל - אמסטרדם - איסלנד

טיסה מתל אביב לאמסטרדם ומאסטרדם לאיסלנד, לקיחת הקרוואנים.

ממריאים בשעות הבוקר לאמסטרדם וממשיכים בטיסה לאיסלנד. נוסעים לתחנת השכרת הקרוואנים לקבלת הקרוואנים. נוסעים לסופר מרקט להצטיידות ומשם לחניון קמפינג ללינה – לילה טוב ראשון בקרוואן.

יום שישי - 21.06.24
איסלנד

נסיעה ברכב ייעודי לפנים הארץ, נהיגה באופנועי שלג על קרחון , צפייה בהתפרצות הגייזר הענק, סיור במפלי הזהב, מרחצאות חמים.

יוצאים לדרך אל המסע המרתק שלנו באיסלנד. נוסעים ברכב שטח מיוחד אל פנים הארץ ומתפעלים מנופים עוצרי נשימה. מגיעים אל הקרחון. מתלבשים בסרבלים כפפות וקסדות ויוצאים להרפתקה מטורפת - נהיגה באופנועי שלג על הקרחון כשמסביב נופים ויופי שאין לתאר. נוסעים לצפייה בגייזר הענק, לומדים על תופעת הטבע המרשימה וצופים בסילון המים והקיטור המתפרץ מידי כמה דקות מבטן האדמה. אחרי שמצליחים לתפוס את הרגע בעדשת המצלמה, נוסעים קילומטרים ספורים למסלול הליכה קצר המוביל אותנו לצפייה במפל הזהב המרשים. מתפעלים מעוצמתו וממראהו המרהיב. נסיעה בת חצי שעה ואנחנו במים החמים תחת כיפת השמיים במרחצאות החמים. חווייה מושלמת בסיומו של יום ראשון של הטיול שלנו.

יום שבת - 24.06.23
איסלנד

סיור במפלי סליילנדפוס, צפייה במפל סקוגפוס, הליכה לצפייה בקרחון, סיור למרגלות הצוקים, טיול רגלי בחוף השחור של האוקיאנוס

מטיילים וצופים במפל סליילנדפוס המיוחד הנופל מצוק בעוצמה. הולכים בשביל אל חלקו האחורי של המפל וצופים בנפילת המים גם מצידו השני של המפל. ממשיכים בדרכנו ומגיעים למפל סקוגפוס המפורסם. מפל כביר ומרשים עליו צופים מעמדת תצפית הנמצאת מולו ועולים בגרם מדרגות המוביל לתצפית יפהפייה המשקיפה על המפל מלמעלה. נוסעים לאתר מפעים ביופיו - הולכים בשביל הליכה מקסים לצד מקווה מים עד לנקודה בה נגלה לעינינו קרחון עצום. צופים בגושי קרח עצומים שניתקו מהקרחון הגדול והם צפים על מי האגם וממשיכים ללכת בשביל אל מרגלות הקרחון. נוסעים כשמצידנו האוקיאנוס ומגיעים לאחד החופים היפים בעולם, חוף הלבה השחור. חוף ים יפהפה בו הלבה הפכה לשחורה, נשחקה והפכה לגרגירים שחורים שכיסו את החוף. מטיילים על שפת האוקיאנוס העצום על החול השחור וצופים בצוקי הבזלת המרהיבים אותם עיצב הטבע ויצר בהם צורות ייחודיות של משושים. צופים בעופות הים ובצוקים האדירים שמסביב. תמונות מהפנטות של היצירות המושלמות של הטבע.

יום ראשון - 23.06.24
איסלנד

מופע לבה, מסעדת מרקים איסלנדים, לגונת הקרחונים, שייט בלגונת הקרחונים, חוף היהלומים

מגיעים למופע המדמה התפרצות הר געש וגלישה של לבה אמיתית לוהטת. שומעים על החיים בקירבת הרי געש פעילים ולומדים אודות הלבה והרי הגעש. מתפעמים מזרימת לבה אמיתית ממש מול עיננו וחשים את החום העז הנפלט מהזרם. מתפנקים במסעדה המגישה מרקים איסלנדים טעימים חמים וממלאים ויוצאים לנסיעת נוף בסופה מגיעים אל לגונת הקרחון הענק, אחד מפלאי הטבע של איסלנד. יוצאים לשייט בלגונה, בין הקרחונים. צופים בקרחון העצום ובקרחוני הענק שניתקו מהקרחון הגדול והם נסחפים לאורך הלגונה ויוצרים כמו גבעות והרי קרח בתוך מי הלגונה. צופים בכלבי ים חמודים שנחים להם על הקרחונים. מטיילים על שפת האוקיאנוס, בחוף הזרוע בגושי קרח בגדלים שונים שנסחפו מן הלגונה אל האוקיאנוס ונפלטו אל החוף היפהפה.

יום שני - 24.06.24
איסלנד

נסיעת נוף לאורך הפיורדים המזרחיים, עצירת נוף במפל קסום, ביקור בעיירת דייגים, סיור בגן האבנים של פטרה, מרחצאות חמים.

נוסעים בדרך נוף מרתקת, לאורך הפיורדים שלחופה המזרחי של איסלנד. נהנים מנופים יוצאים מן הכלל. עוצרים בנקודת נוף למנוחה וקפה ליד המפל הקסום ובנקודות תצפית מרהיבות. מבלים בכפר דייגים קסום בקצה הפיורד ומסיירים בגן מיוחד ובו אוסף נדיר ואדיר של מיני מינרלים ואבנים צבעוניות ויפהפיות כל כולן תוצרים של הגיאולוגיה האיסלנדית. לפנות ערב לובשים בגדי ים וטובלים להנאתנו במרחצאות החמים המדהימים משם יוצאים עם כוחות מחודשים לערב של כיף בחניון הקמפינג.

יום שלישי - 25.06.24
איסלנד

סיור במפל דטיפוס, ביקור בגן פיסלי לבה, מרחצאות חמים.

מסיירים באתר המפל העצום, מפל דטיפוס. צופים במפל העוצמתי ומתפעלים משצף המים האדיר הזורם במפל המרשים. הטבע העוצמתי בהתגלמותו. מבקרים בגן שכל כולו פסלי לבה שנוצרו על ידי הטבע בעקבות התפרצות געשית גדולה. מטיילים בשבילי האתר המסודרים ומבחינים בסלעי ענק בעלי צורות שונות, חלקם מזכירים טירות, מבצרים, כנסיה, מערות ועוד. מסיימים את היום המיוחד ברחצה במרחצאות גיאותרמים חמים מתחת לכיפת השמיים.

יום רביעי - 26.06.24
איסלנד

סיור בשדה גיאותרמי פעיל, תצפית והליכה לאורך שפת מכתש, סיור בשדה לבה, סיור במפלי גודפוס האדירים.

יום של בילוי במגוון אתרים מרהיבים קרובים זה לזה גיאוגרפית בצפון איסלנד מסיירים בשדה גיאותרמי הזרוע בבורות מבעבעים של בוץ וגופרית. מתרשמים מצבעי הקרקע הססגוניים, מן העשן הנובע מבטן האדמה, חשים את החום ואת ריח הגופרית. מטיילים על שביל הנמצא על סיפו של מכתש. בלוע המכתש מים בצבעי טורקיז והמסלול מוביל אל תצפית גבוהה על סף המכתש ועל הנוף שמסביב. הולכים במסלול עפר ההופך למסלול מעץ בתוך שדה לבה שחור. מסביב, לאורך המסלול משתרע שדה לבה אדיר ושחור. עולים אל ההר ומשקיפים על שדה הלבה המשתרע למרחקים, על לשון הלבה שזרמה מהר הגעש. התגבשה ושינתה את פני השטח. מסיימים את היום בסיור במפלי האלים האדירים ובדרך מספרים את הסיפור המרתק על שימור הטבע והסביבה שנקשר למפלים הללו. המפלים שצורתם היא צורת פרסה מרשימים במיוחד. רוחב המפלים 30 מטרים והם נופלים מגובה 12 מטרים אל נקיק יפהפה. סיור מרתק באחד המפלים העוצמתיים והיפים ביותר.

יום חמישי - 27.06.24
איסלנד

ביקור במוזיאון הלוויתנים, שייט לצפייה בלוויתנים, מרחצאות חמים

מסיירים במוזיאון הלוויתנים המעניין ובו מידע מרתק אודות סוגי הלווייתנים, הביולוגיה והאבולוציה שלהם וצופים בשלדי לוויתנים עצומים. יוצאים לשייט לעומק האוקינוס לצפייה בלווייתנים בספינת זודיאק מהירה. צופים בלווייתנים באזור בו הם חיים ובו הם מגדלים את צאצאיהם. חווייה מרגשת ומרשימה. ממשיכים את היום בבילוי במרחצאות חמים מדהימים. טובלים במים החמים בבריכות מהן צופים אל מרחבי האוקיאנוס.

יום שישי - 28.06.24
איסלנד

ביקור בחוות בתים עתיקים, רכיבה על סוסים איסלנדים, רחצה במעיין חם בטבע.

מבקרים בחוות בתים איסלנדים עתיקים ומתוודעים לחיי האיסלנדים כפי שחיו בימים רחוקים. נכנסים לבתים המשוחזרים ורואים את המבנים המיוחדים של הבתים ואת הרהיטים והכלים שהיו בשימוש לפני מאות שנים. מבקרים בחוות סוסים, לומדים אודות הסוסים האיסלנדים המיוחדים והייחודיים ויוצאים לרכיבה על גב סוסים במרחבים היפהפיים של צפון איסלנד. חוצים נהר ומגיעים אל המפל. נפרדים מהסוסים והולכים בשביל בטבע המוביל למעיין חם בו רוחצים במים התרמים החמים – חווייה מיוחדת איסלנדית אותנטית מיוחדת.

יום שבת - 29.06.24
איסלנד

פגישה עם כלבי ים, מסלול הליכה בטבע, סיור בעיר הבירה רייקאוויק

מסיירים באתר טבע מרשים ומיוחד וצופים במצוקים בעלי צורת משושה - טיול רגלי יפהפה ותצפית על עוד תופעת טבע מרהיבה מאין כמותה. נוסעים בדרך נוף מדהימה, לאורך החוף ומגיעים לחוף ובו מושבת כלבי ים, אזור מחייה טבעי של בעלי החיים הימיים המזוהים כל כך עם איסלנד ותושבי האי. צופים בכלבי הים המשתזפים בשמש וצדים דגים. תצפית מהנה ומיוחדת על בעלי החיים המעניינים במקומם הטבעי. ממשיכים בנסיעה בדרך היפה. מצד אחד הרים אדירים ומהצד השני האוקיאנוס. מגיעים אל חוף יפה להפליא ממנו יוצאים למסלול הליכה מרהיב עם תצפיות עוצרות נשימה על האוקייאנוס, על המפרצונים ועל ההרים שמסביב. מסיירים בבירת איסלנד – העיר רייקיאויק, מבקרים באתרים המפורסמים של העיר ומתפנקים בבית קפה או במסעדה לארוחת ערב בערב האחרון של הטיול שלנו.

יום ראשון - 30.06.24
איסלנד – לונדון - ישראל

נארגן את הקרוואנים להחזרה, ניפרד מהם ונצא לדרך בחזרה הביתה, לישראל. נטוס ללונדון ומשם בטיסה לישראל. להתראות בטיול הבא.

בא לכם? בואו!

מידע מורחב על הפעילויות במסלול

יעדי המסלול

הורדת גרסה להדפסה של מסלול זה