fbpx
מסלולי הטיולים של 2024 כבר באתר, לחצו לפרטים נוספים

טיול קרוואנים לזוגות באיסלנד – ספטמבר 2022

טיול קרוואנים לזוגות באיסלנד – ספטמבר 2022

תאריכים

02.09.22 > 12.09.22 (+1)

משך טיול

10 ימים

יעדים

איסלנד

אודות טיול זה

בסוף הקיץ, רגע לפני שהיום מתקצר והחורף מתקרב אל האי הקסום והמהפנט, נצא לטיול קרוואנים לזוגות באיסלנד. טיול ביעד מרהיב ומרתק מאין כמוהו. אין מי שלא מתפעל מאיסלנד, האי המותיר רושם עז על כל מי שרגלו דרכה על אדמתו.

ואיך אפשר שלא לקבל רושם אדיר ולהתפעל מאי שכל כולו מופעי טבע עוצמתיים בשידור חי ובמלוא תיפארתם?

בטיול הקרוואנים באיסלנד רואים ועושים דברים שקיימים אך ורק שם. נתפעל מהתפרצות גייזרים ומשדות גיאותרמים פעילים, נתהלך בשדות לבה ולפתחי הרי געש כבויים ומכתשים, נצפה במפלים מרהיבים בהם שפע של מים נופלים בעוצמה, נבקר במוזיאונים ייחודיים ומעניינים, נצא לשייט לצפייה בלוויתנים ולשייט בלגונה זרועה בקרחונים, נטייל על שפת האוקיינוס בחופים שחורים, נצפה על קרחונים ונרחץ במעיינות חמים ובמרחצאות תרמיים. נרכב על סוסים ונצפה בלווייתנים, בציפורים ובכלבי ים. ניסע בדרכי נוף מרתק נפגוש את האיסלנדים הנעימים ונהנה מביקורים בכפרים ציוריים.

טבלה יומית

יום שישי 02.09.22
ישראל - אוסטריה - איסלנד
- נחיתה באיסלנד
- לינה בבית מלון



יום שבת 03.09.22
איסלנד
- לקיחת הקרוואנים
- הצטיידות בסופר מרקט
- סיור בפרלמנט העתיק
- ביקור בגייזר
- סיור במפל הזהב
יום ראשון 04.09.22
איסלנד
- מוזיאון הלבה
- סיור במפל סליילנדפוס
- צפייה במפל סקוגפוס
- מוזיאון הבתים העתיקים
- הליכה לצפייה בקרחון
יום שני 05.09.22
איסלנד
- טיול רגלי בחוף השחור
- סיור למרגלות הצוקים
- צפייה בעופות הים
- שייט בלגונת הקרח
- סיור בחוף היהלומים
יום שלישי 06.09.22
איסלנד
- נסיעת נוף מרהיבה בין הפיורדים המזרחיים
- סיור למרגלות הצוקים
- סיור במפל דטיפוס האדיר
יום רביעי 07.09.22
איסלנד
- הליכה סמוך ללוע הר געש כבוי
- סיור למרגלות הצוקים
- טיול רגלי בשדה לבה רחצה במרחצאות חמים
יום חמישי 08.09.22
איסלנד
- סיור בשדה גיאותרמי פעיל
- ביקור בגן פסלי לבה
- סיור במכתשים המדומים
יום שישי 09.09.22
איסלנד
- ביקור במוזיאון הלווייתנים
- שייט לצפייה בלווייתנים
- סיור במפלי האלים

יום שבת 10.09.22
איסלנד
- ביקור בחוות בתים עתיקים
- רכיבה על סוסים איסלנדים
- רחצה במעיין חם
יום ראשון 11.09.22
איסלנד
- מוזיאון כלבי ים
- תצפית על כלבי ים בטבע
- נסיעת נוף לכיוון רייקיאוויק
יום שני 12.09.22
איסלנד - ציריך - ישראל
- התארגנות להחזרת הקרוואנים
- החזרת הקרוואנים
- טיסה לישראל

פירוט יומי

יום שישי 02.09.22
ישראל - אוסטריה - איסלנד

טיסה לאיסלנד, לינה בבית מלון.

ממריאים בשעות אחר הצהריים בטיסה לוינה – אוסטריה ומשם ממשיכים בטיסה לרייקיאויק – איסלנד. נוסעים ללינה בבית מלון.

יום שבת 03.09.22
איסלנד

קבלת הקרוואנים, הצטיידות בסופר מרקט, סיור בפרלמנט העתיק, צפייה בהתפרצות הגייזר הענק, סיור במפלי הזהב.

אוכלים ארוחת בוקר בבית המלון ונוסעים לתחנת השכרת הקרוואנים מקבלים את הקרוואנים, נוסעים לסופר מרקט להצטיידות ויוצאים לדרך אל המסע המרתק באיסלנד. מסיירים במתחם הפרלמנט העתיק של איסלנד, אתר מורשת של אונסקו בעל חשיבות היסטורית וגיאולוגית. נוסעים לצפייה בגייזר הענק המתפרץ מידי מספר דקות. צופים בסילון המים והקיטור המתפרץ מידי כמה דקות מבטן האדמה. יוצאים להליכה במסלול מרתק באתר טבע עוצמתי ומרהיב לאורכו צופים במפל הזהב האדיר.

יום ראשון 04.09.22
איסלנד

ביקור במוזיאון הלבה, סיור במפלי סליילנדפוס, צפייה במפל סקוגפוס, ביקור במוזיאון הבתים העתיקים, הליכה לצפייה בקרחון.

מבקרים במוזיאון המוקדש ללבה. נהנים מהסברים והדרכה אודות תופעת הטבע, היווצרות הלבה והתפרצות הרי הגעש ונהנים מהמייצגים המעניינים שבמוזיאון המוצגים באמצעי מדיה מתקדמים. מטיילים וצופים במפל סליילנדפוס המיוחד הנופל מצוק בעוצמה. הולכים אל חלקו האחורי של המפל וצופים בנפילת המים גם מחלקו האחורי של המפל. נוסעים למפל סקוגפוס המפורסם. מפל כביר ומרשים עליו צופים מעמדת תצפית הנמצאת מולו ועולים בגרם מדרגות המוביל לתצפית יפהפייה המשקיפה על המפל מלמעלה. מבקרים במוזיאון בתי הדשא העתיקים ומתרשמים מאורח חייהם של האיסלנדים לפני כמה מאות שנים. הולכים בשביל הליכה מקסים המגיע לתצפית על קרחון ועל גושי קרח עצומים שניתקו מהקרחון הגדול והם צפים על מי האגם.

יום שני 05.09.22
איסלנד

טיול רגלי בחוף השחור, טיול למרגלות הצוקים, צפייה בעופות הים, שייט בלגונת הקרח, סיור בחוף היהלומים.

מטיילים באחד החופים היפים בעולם, חוף הלבה השחור. חוף ים יפהפה בו הלבה הפכה לשחורה, נשחקה והפכה לגרגירים שחורים שכיסו את החוף. מטיילים על שפת הים הכחול, על החול השחור וצופים בצוקי הבזלת המרהיבים אותם עיצב הטבע ויצר בהם צורות ייחודיות של משושים. צופים בעופות הים ובצוקים האדירים שמסביב. נוסעים אל לגונת הקרחון הענק, אחד מפלאי הטבע של איסלנד. שטים על גבי סירה אל תוך לגונת הקרחונים, צופים בקרחון העצום ובקרחוני הענק שניתקו מהקרחון הענק והם נסחפים לאורך הלגונה ויוצרים כמו גבעות והרי קרח בתוך מי הלגונה. מטיילים על שפת הים, בחוף הזרוע בגושי קרח בגדלים שונים שנסחפו מן הלגונה אל הים ונפלטו אל החוף היפהפה , חוף היהלומים.

יום שלישי 06.09.22
איסלנד

נסיעת נוף לאורך הפיורדים המזרחיים, סיור במפלי דטיפוס.

נוסעים בדרך נוף מרתקת, לאורך הפיורדים שלחופה המזרחי של איסלנד. נהנים מנופים יוצאים מן הכלל, עוצרים בנקודות נוף לצילומי נוף ולתצפיות בלתי נשכחות. מסיירים באתר המפל העצום, מפל דטיפוס. צופים במפל העוצמתי ומתפעלים משצף המים האדיר הזורם במפל המרשים. הטבע העוצמתי בהתגלמותו.

יום רביעי 07.09.22
איסלנד

הליכה על סף לוע הר הגעש הכבוי, טיול רגלי בשדה לבה, רחצה במרחצאות חמים.

מטיילים על שביל הנמצא על סיפו של מכתש. בלוע המכתש מים בצבעי טורקיז והמסלול מוביל אל תצפית גבוהה על סף המכתש ועל הנוף שמסביב. הולכים במסלול עפר ההופך למסלול מעץ בתוך שדה לבה שחור. מסביב, לאורך מרחבי ענק משתרע שדה לבה אדיר ושחור. מסיימים את היום המיוחד ברחצה במרחצאות גיאותרמים חמים מתחת לכיפת השמיים.

יום חמישי 08.09.22
איסלנד

סיור מרתק בשדה גיאותרמי פעיל, ביקור בגן פיסלי לבה, סיור במכתשי הירח.

מסיירים בשדה גיאותרמי הזרוע בבורות מבעבעים של בוץ וגופרית. מתרשמים מצבעי הקרקע הססגוניים, מן העשן הנובע מבטן האדמה, חשים את החום ואת ריח הגופרית. מבקרים בגן שכל כולו פסלי לבה שנוצרו על ידי הטבע בעקבות התפרצות געשית גדולה. מטיילים בשבילי האתר המסודרים ומבחינים בסלעי ענק בעלי צורות שונות, חלקם מזכירים טירות, מבצרים, כנסייה, מערות ועוד. מסיירים במתחם ובו מכתשים מדומים ולועות הרי געש מדומים הנראים בדיוק כמו הדבר האמיתי אך במכתשים הללו ובלועות הללו מעולם לא זרמה לבה. התוצאה: אזור מרשים ובו מסלולי הליכה על שפת מכתשים בגדלים שונים ומסביבם נוף מרהיב.

יום שישי 09.09.22
איסלנד

ביקור במוזיאון הלוויתנים, שייט לצפייה בלוויתנים, סיור במפלי האלים.

מסיירים במוזיאון הלוויתנים המעניין ובו מידע מרתק אודות סוגי הלווייתנים, הביולוגיה של הלוויתנים, האבולוציה של הלווייתנים וכן שלדי לווייתנים עצומים. יוצאים לשייט לעומק האוקינוס לצפייה בלווייתנים. צופים בלווייתנים באזור בו הם חיים ובו הם מגדלים את צאצאיהם. חווייה מרגשת ומרשימה.
מסיירים במפלים האדירים מפלי האלים. המפלים שצורתם היא צורת פרסה מרשימים במיוחד. המפל שרוחבו הוא 30 מטרים נופל מגובה 12 מטרים אל נקיק יפהפה. סיור באחד המפלים העוצמתיים והיפים ביותר.

יום שבת 10.09.22
איסלנד

ביקור בחוות בתים עתיקים, רכיבה על סוסים איסלנדים, רחצה במעיין חם בטבע.

מבקרים בחוות בתים איסלנדים עתיקים ומתוודעים לחיי האיסלנדים כפי שחיו בימים רחוקים. נכנסים לבתים המשוחזרים ורואים את המבנים המיוחדים של הבתים ואת הרהיטים והכלים שהיו בשימוש לפני מאות שנים. מבקרים בחוות סוסים, לומדים אודות הסוסים האיסלנדים המיוחדים והייחודיים ויוצאים לרכיבה על גב סוסים במרחבים היפהפיים של צפון איסלנד. הולכים בשביל בטבע ומגיעים למעיין חם בו רוחצים במים התרמים החמים – חווייה מיוחדת איסלנדית אותנטית מיוחדת.

יום ראשון 11.09.22
איסלנד

ביקור במוזיאון כלבי הים, תצפית על כלבי הים בטבע, נסיעת נוף לכיוון ריקייאויק.

מבקרים במוזיאון מרתק המספר הכל אודות כלבי הים. מוצגים מעניינים אודות כלבי הים הכוללים היכרות עם מינים שונים של כלבי הים, הקשר של כלבי הים לאיסלנדים ולפולקלור האיסלנדי ועוד. נוסעים לאורך החוף ומגיעים למושבת כלבי ים, אזור מחייה טבעי של בעלי החיים הימיים המזוהים כל כך עם איסלנד ותושבי האי. צופים בכלבי הים המשתזפים בשמש וצדים דגים. תצפית מהנה ומיוחדת על בעלי החיים המעניינים במקומם הטבעי. נוסעים בדרך נוף יפהפיה לכיוון ריקייאויק – לקראת סיום הטיול המעגלי שלנו באי היפה.

יום שני 12.09.22
איסלנד - ציריך - ישראל

התארגנות לקראת החזרת הקרוואנים, פרידה מהקרוואנים, טיסת לישראל.

אורזים את החפצים ומארגנים את הקרוואנים לקראץ החזרתם, נפרדים מהקרוואנים ומאיסלנד וטסים לציריך – בדרך לטיסת ההמשך לישראל.
להתראות בטיול הבא.

בא לכם? בואו!

מידע מורחב על הפעילויות במסלול

יעדי המסלול

הורדת גרסה להדפסה של מסלול זה