fbpx
מסלולי הטיולים של 2024 כבר באתר, לחצו לפרטים נוספים

טיול קרוואנים לזוגות באיסלנד – ספטמבר 2023

טיול קרוואנים לזוגות באיסלנד – ספטמבר 2023

תאריכים

פרטים נוספים בקרוב

משך טיול

יעדים

פרטים נוספים בקרוב

אודות טיול זה

טבלה יומית

יום שבת 02.09.23
ישראל - איסלנד
- טיסה ישירה תל אביב איסלנד
- קבלת הקרוואנים


יום ראשון 03.09.23
איסלנד
- ביקור בגייזר
- סיור במפל הזהב
- טיול באופנועי שלג
- מרחצאות חמים
יום שני 04.09.23
איסלנד
- סיור במפל סליילנדפוס
- צפייה במפל סקוגפוס
- הליכה לצפייה בקרחון

יום שלישי 05.09.23
איסלנד
- טיול רגלי בחוף השחור
- סיור למרגלות הצוקים
- שייט בלגונת הקרח
- סיור בחוף היהלומים
יום רביעי 06.09.23
איסלנד
- נסיעת נוף מרהיבה
- ביקור במפל
- בילוי בעיירת דייגים
- סיור בגן האבנים של פטרה
- מרחצאות חמים
יום חמישי 07.09.23
איסלנד
- סיור במפל דטיפוס
- ביקור בגן פסלי הלבה
- מרחצאות חמים


יום שישי 08.09.23
איסלנד
- סיור בשדה גיאותרמי פעיל
- תצפית והליכה על שפת מכתש
- סיור בשדה לבה
- סיור במכתשים המדומים
- סיור במפלי גודפוס
יום שבת 09.09.23
איסלנד
- ביקור במוזיאון הלווייתנים
- שייט לצפייה בלווייתנים



יום ראשון 10.09.23
איסלנד
- ביקור בחוות בתים עתיקים
- רכיבה על סוסים איסלנדים
- רחצה במעיין חם בטבע


יום שני 11.09.23
איסלנד
- סיור במצוקי המשושים
- תצפית על כלבי ים
- טיול בחוף השחור


12.09.23 יום שלישי
איסלנד - ישראל
תצפית על האוקייאנוס
ביקור בשדה גיאותרמי
ביקור במוזיאון הויקינגים
החזרת הקרוואנים
לינה בבית מלון
13.09.23 יום רביעי
ישראל
- נחיתה בישראל




פירוט יומי

יום שבת 02.09.23
ישראל - איסלנד

טיסה ישירה מתל אביב לאיסלנד, לקיחת הקרוואנים.
ממריאים בשעות הבוקר המאוחרות בטיסה ישירה לאיסלנד.
נוסעים לתחנת השכרת הקרוואנים לקבלת הקרוואנים ומשם לחניון הקמפינג ללינה.

יום ראשון 03.09.23
איסלנד

נסיעה ברכב ייעודי לפנים הארץ, נהיגה באופנועי שלג על קרחון , צפייה בהתפרצות הגייזר הענק, סיור במפלי הזהב, מרחצאות חמים.

יוצאים לדרך אל המסע המרתק שלנו באיסלנד. ניסע ברכב שטח מיוחד אל פנים הארץ ונצפה בנופים עוצרי נשימה. נגיע לקרחון, אל הבקתה, שם נלבש בגדים מתאימים ונצא להרפתקה מטורפת - נהיגה באופנועי שלג על הקרחון כשמסביב נופים ויופי שאין לתאר. נוסעים לצפייה בגייזר הענק, לומדים על תופעת הטבע המרשימה וצופים בסילון המים והקיטור המתפרץ מידי כמה דקות מבטן האדמה. אחרי שמצליחים לתפוס את הרגע בעדשת המצלמה, נוסעים קילומטרים ספורים למסלול הליכה קצר המוביל אותנו לצפייה במפל הזהב המרשים. נתפעל מעוצמתו וממראהו המרהיב. נסיעה בת חצי שעה ואנחנו במים החמים תחת כיפת השמיים במרחצאות החמים. חווייה מושלמת בסיומו של יום ראשון של הטיול שלנו.

יום שני 04.09.23
איסלנד

סיור במפלי סליילנדפוס, צפייה במפל סקוגפוס, ביקור במוזיאון הבתים העתיקים, הליכה לצפייה בקרחון.

מטיילים וצופים במפל סליילנדפוס המיוחד הנופל מצוק בעוצמה. הולכים בשביל אל חלקו האחורי של המפל וצופים בנפילת המים גם מצידו השני של המפל. ממשיכים בדרכנו ומגיעים למפל סקוגפוס המפורסם. מפל כביר ומרשים עליו צופים מעמדת תצפית הנמצאת מולו ועולים בגרם מדרגות המוביל לתצפית יפהפייה המשקיפה על המפל מלמעלה. מבקרים במוזיאון בתי הדשא העתיקים ומתרשמים מאורח חייהם של האיסלנדים לפני כמה מאות שנים ומשם נוסעים לאתר מפעים ביופיו. הולכים בשביל הליכה מקסים המגיע לתצפית על קרחון ועל גושי קרח עצומים שניתקו מהקרחון הגדול והם צפים על מי האגם.

יום שלישי 05.09.23
איסלנד

טיול רגלי בחוף השחור, טיול למרגלות הצוקים, צפייה בעופות הים, שייט בלגונת הקרח, סיור בחוף היהלומים

מטיילים באחד החופים היפים בעולם, חוף הלבה השחור. חוף ים יפהפה בו הלבה הפכה לשחורה, נשחקה והפכה לגרגירים שחורים שכיסו את החוף. מטיילים על שפת האוקיאנוס העצום על החול השחור וצופים בצוקי הבזלת המרהיבים אותם עיצב הטבע ויצר בהם צורות ייחודיות של משושים. צופים בעופות הים ובצוקים האדירים שמסביב. תמונות מהפנטות של היצירות המושלמות של הטבע. נוסעים אל לגונת הקרחון הענק, אחד מפלאי הטבע של איסלנד. חותרים בקיאק בין הקרחונים או שטים על גבי סירה אל תוך הלגונה. צופים בקרחון העצום ובקרחוני הענק שניתקו מהקרחון הגדול והם נסחפים לאורך הלגונה ויוצרים כמו גבעות והרי קרח בתוך מי הלגונה. צופים בכלבי ים חמודים שנחים להם על הקרחונים. מטיילים על שפת האוקיאנוס, בחוף הזרוע בגושי קרח בגדלים שונים שנסחפו מן הלגונה אל האוקיאנוס ונפלטו אל החוף היפהפה.

יום רביעי 06.09.23
איסלנד

נסיעת נוף לאורך הפיורדים המזרחיים, עצירת נוף במפל קסום, ביקור בעיירת דייגים, סיור בגן האבנים של פטרה, מרחצאות חמים.

נוסעים בדרך נוף מרתקת, לאורך הפיורדים שלחופה המזרחי של איסלנד. נהנים מנופים יוצאים מן הכלל, עוצרים בנקודת נוף למנוחה וקפה ליד המפל הקסום ובנקודות תצפית מרהיבות. מבלים בכפר דייגים קסום בקצה הפיורד ומסיירים בגן מיוחד ובו אוסף נדיר ואדיר של מיני מינרלים ואבנים צבעוניות ויפהפיות כל כולן תוצרים של הגיאולוגיה האיסלנדית. לפנות ערב לובשים בגדי ים וטובלים להנאתנו במרחצאות החמים המדהימים משם יוצאים עם כוחות מחודשים לערב של כיף בחניון הקמפינג.

יום חמישי 07.09.23
איסלנד

סיור במפל דטיפוס, ביקור בגן פיסלי לבה, מרחצאות חמים.

מסיירים באתר המפל העצום, מפל דטיפוס. צופים במפל העוצמתי ומתפעלים משצף המים האדיר הזורם במפל המרשים. הטבע העוצמתי בהתגלמותו. מבקרים בגן שכל כולו פסלי לבה שנוצרו על ידי הטבע בעקבות התפרצות געשית גדולה. מטיילים בשבילי האתר המסודרים ומבחינים בסלעי ענק בעלי צורות שונות, חלקם מזכירים טירות, מבצרים, כנסיה, מערות ועוד. מסיימים את היום המיוחד ברחצה במרחצאות גיאותרמים חמים מתחת לכיפת השמיים.

יום שישי 08.09.23
איסלנד

סיור בשדה גיאותרמי פעיל, תצפית והליכה לאורך שפת מכתש, סיור בשדה לבה, סיור במכתשים המדומים, סיור במפלי גודפוס האדירים.

יום של בילוי במגוון אתרים מרהיבים קרובים זה לזה גיאוגרפית בצפון איסלנד. מסיירים בשדה גיאותרמי הזרוע בבורות מבעבעים של בוץ וגופרית. מתרשמים מצבעי הקרקע הססגוניים, מן העשן הנובע מבטן האדמה, חשים את החום ואת ריח הגופרית. מטיילים על שביל הנמצא על סיפו של מכתש. בלוע המכתש מים בצבעי טורקיז והמסלול מוביל אל תצפית גבוהה על סף המכתש ועל הנוף שמסביב.הולכים במסלול עפר ההופך למסלול מעץ בתוך שדה לבה שחור. מסביב, לאורך המסלול משתרע שדה לבה אדיר ושחור. עולים אל ההר ומשקיפים על שדה הלבה המשתרע למרחקים, על לשון הלבה שזרמה מהר הגעש. התגבשה ושינתה את פני השטח. מסיירים במתחם ובו מכתשים מדומים ולועות של הרי געש מדומים הנראים בדיוק כמו הדבר האמיתי למרות שבמכתשים הללו ובלועות הללו מעולם לא זרמה לבה. מקשיבים להסברים המרתקים על תופעת הטבע המיוחדת הזו ומתפעלים בפעם המי יודע כמה מעוצמתו של הטבע ומהייחוד של איסלנד. מסיימים את היום בסיור במפלי האלים האדירים ובדרך מספרים את הסיפור המרתק על שימור הטבע והסביבה שנקשר למפלים הללו. המפלים שצורתם היא צורת פרסה מרשימים במיוחד. רוחב המפלים 30 מטרים והם נופלים מגובה 12 מטרים אל נקיק יפהפה. סיור מרתק באחד המפלים העוצמתיים והיפים ביותר.

יום שבת 09.09.23
איסלנד

ביקור במוזיאון הלוויתנים, שייט לצפייה בלוויתנים.

מסיירים במוזיאון הלוויתנים המעניין ובו מידע מרתק אודות סוגי הלווייתנים, הביולוגיה והאבולוציה שלהם וצופים בשלדי לוויתנים עצומים. יוצאים לשייט לעומק האוקינוס לצפייה בלווייתנים בספינת תיירים או בספינת זודיאק מהירה. צופים בלווייתנים באזור בו הם חיים ובו הם מגדלים את צאצאיהם. חווייה מרגשת ומרשימה.

יום ראשון 10.09.23
איסלנד

ביקור בחוות בתים עתיקים, רכיבה על סוסים איסלנדים, רחצה במעיין חם בטבע.

מבקרים בחוות בתים איסלנדים עתיקים, שומעים הסברים אודות המקום ומתוודעים לחיי האיסלנדים כפי שחיו בימים רחוקים. נכנסים לבתים המשוחזרים ורואים את המבנים המיוחדים של הבתים ואת הרהיטים והכלים שהיו בשימוש לפני מאות שנים. מבקרים בחוות סוסים, לומדים אודות הסוסים האיסלנדים המיוחדים והייחודיים ויוצאים לטיול רכוב על גב סוסים במרחבים היפהפיים של צפון איסלנד. חוציים נהר ומגיעים אל מפל יפהפה - פנינת טבע אמיתים תוך כדי רכיבה. הולכים בשביל בטבע ומגיעים למעיין חם בו רוחצים במים התרמים החמים – חווייה איסלנדית אותנטית מיוחדת.

יום שני 11.09.23
איסלנד

סיור במצוקי המשושים, תצפית על כלבי ים, טיול בחוף שחור.

מסיירים באתר טבע מרשים ומיוחד וצופים במצוקים בעלי צורת משושה - טיול רגלי יפהפה ותצפית על עוד תופעת טבע מרהיבה מאין כמותה. נוסעים בדרך נוף מדהימה, לאורך החוף ומגיעים לחוף ובו מושבת כלבי ים, אזור מחייה טבעי של בעלי החיים הימיים המזוהים כל כך עם איסלנד ותושבי האי. צופים בכלבי הים המשתזפים בשמש וצדים דגים. תצפית מהנה ומיוחדת על בעלי החיים המעניינים במקומם הטבעי. ממשיכים בנסיעה בדרך היפה. מצד אחד הרים אדירים ומהצד השני האוקיאנוס. מגיעים אל חוף יפה להפליא - חוף שחור בו נטייל ונשקיף על הצוקים היפים הזרועים מסביבו. ניסע בדרך נוף יפה לכיוון רייקיאויק לקראת סגירת המעגל של הטיול שלנו.

12.09.23 יום שלישי
איסלנד - ישראל

תצפית על האוקיאנוס מקצה הצוק, ביקור בשדה גיאותרמי, ביקור במוזיאון הויקינגים, החזרת קרוואנים, טיסה לישראל.

יוצאים לסיור בשטח גועש ופעיל במיוחד. מתחתנו בבטן האדמה מתרחשת פעילות גיאותרמים אדירה הבאה לידי ביטוי מעל פני האדמה בצורת בריכות בוץ מבעבעים ואדי קיטור ומסביב מליון גוונים של אדמה. מטיילים על גבי שבילי עץ וצופים בפעילות גיאותרמית מרתקת. מטפסים אל הצוק המשופע וצופים בגלי האוקיאנוס נשברים אל החוף השחור. מראה דרמטי עוצמתי ומרשים במיוחד. מקנחים את הטיול שלנו בביקור במוזיאון הויקינגים שם נעלה על ספינה ויקינגית עתיקה ונלמד אודות הויקינגים ואורחותיהם.

אורזים את החפצים ומארגנים את הקרוואנים לקראת החזרתם, נפרדים מהקרוואנים ונוסעים ללינה בבית מלון בלילה האחרון שלנו באיסלנד

13.09.23 יום רביעי
ישראל

בוקר טוב אחרון באיסלנד
טיסה נעימה לתל אביב.

בא לכם? בואו!

מידע מורחב על הפעילויות במסלול

יעדי המסלול

הורדת גרסה להדפסה של מסלול זה