fbpx
מסלולי הטיולים של 2024 כבר באתר, לחצו לפרטים נוספים

עולם הטבע המופלא של האלפים

מתאים לזוגות

מתאים למשפחות

הפארק הלאומי האלפיני הגדול ביותר באוסטריה הוא המקום בו אפשר לזכות להנות ממראות הנוף המרהיב, נוף גלוייה חלומי. העיין אינה מסוגלת לשבוע מהמראות עוצרי הנשימה והמצלמה לא מפסיקה לעבוד, כל נקודה היא פנינה וכל מראה מפתיע מחדש. ואיך לא? זהו האזור הגבוה ביותר של הרי האלפים האוסטרים ובו הרים גבוהים מאוד, קרחונים, מפלים, אגמים יערות, מרחבים גדולים וירוקים של אחו הגולשים ברכות במדרונות ההרים אל העמקים, נהרות זורמים ועוד ועוד.
עולם הטבע של האלפים - סרט 360
במוזיאון המיוחד שהוא מרכז מבקרים אזורי נהנים מכל הטבע באזור היפהפה תחת קורת גג אחת. מוצגים המבטאים את הטבע, את הצמחייה ואת בעלי החיים מוצגים בצורה מעניינת ונגישה במקום ואנו מנצלים את ההזדמנות להדריך ולספר עליהם בצורה מעניינת המתאימה לכל בני המשפחה ולבני כל הגילאים.
עולם הטבע של האלפים
בנוסף מוצגים במוזיאון סרטים באמצעי מדיה מתקדמים כמו סרט מרהיב של 360 מעלות, סרט תלת מימד מעניין ומרתק ועוד הפתעות נהדרות שכל כולן קודש לטבע של הרי האלפים האוסטרים הגבוהים.
עולם הטבע של האלפים

עולם הטבע המופלא של האלפים - למי, מתי ואיפה

למי מתאים

לזוגות ולכל בני המשפחה. לילדים, לבני נוער ולמבוגרים.

איפה

עולם הטבע של האלפים נמצא בלב הפארק הלאומי הגבוה של האלפים האוסטרים.

הדרכה

מתחם עולם הטבע של האלפים הוא המקום המתאים ביותר עבורנו להדריך ולספר לכם אודות הטבע, הצמחייה, עולם החי ועוד האופייניים לפארק הלאומי של האלפים הגבוהים באוסטריה.

באילו טיולים

מבקרים בעולם הטבע של האלפים בטיולי הקרוואנים למשפחות ובטיולי הקרוואנים לזוגות.

באילו יעדים

אוסטריה, חבל הטירול.