fbpx
מסלולי הטיולים של 2024 כבר באתר, לחצו לפרטים נוספים

קרוואנים למשפחות קיץ 2 יולי 22

קרוואנים למשפחות קיץ 2 יולי 22

תאריכים

15.07.2022 > 28.07.2022

משך טיול

14 ימים

יעדים

גרמניה, אוסטריה, שוויץ, צרפת, כולל היער השחור

אודות טיול זה

באמצע הקיץ האירופי, כשהכל מסביב מלא במים זורמים עקב הפשרת השלגים מהפסגות, כאשר הנהרות מלאים והאגמים צלולים, נצא לטיול קרוואנים למשפחות.

ניסע בקרוואנים בדרכי נוף יפהפיות, נבלה בהרים הגבוהים ובעמקים הירוקים, נטייל במפלים ובאגמים, נכייף בפארק שעשועים, בפארק מים מקורה, בפארק חבלים, ברכבות הרים מסעירות ובעוד חוויות אקטיביות, נסייר בארמון ובמבצר מימי הביניים, נבקר בערים ובעיירות ציוריות, נשוט על אגמים ונעפיל ברכבלים…נבלה בחניוני קמפינג קסומים, נחגוג יחדיו את החיים, ונקיים פעילויות וחוויות נהדרות שיתחברו לחוויה משפחתית אחת גדולה ובלתי נשכחת.

טבלה יומית

יום שישי 15.07.22
ישראל - גרמניה
• נחיתה במינכן
• לקיחת קרוואנים
• הצטיידות בסופר מרקט
• הגעה לחניון הקמפינג
יום שבת 16/07/22
גרמניה - בוואריה
• פארק שעשועים
• שחייה באגם שבחניון הקמפינג


יום ראשון 17/07/22
גרמניה – בוואריה, אוסטריה
• ארמון מן האגדות
• הגשר התלוי
יום שני 18/07/22
גרמניה – האלפים הגרמנים - אלגוי
• פארק חבלים
• מגלשות הרים
יום שלישי 19/07/22
גרמניה – האלפים הגרמנים, שוויץ
• ראפטינג
• נסיעת נוף לשוייץ
יום רביעי 20/07/22
שוייץ, גרמניה
• מסלול הליכה היידי בת ההרים
• מפלי הריין
יום חמישי 21/07/22
גרמניה
• מבצר מימי הביניים
• מעבורת נושאת רכב
• אי הפרחים והפרפרים
יום שישי 22/07/22
גרמניה – היער השחור
• בוקר ארוך על שפת האגם
• לייזר טאג

יום שבת 23/07/22
גרמניה – היער השחור
• העיירה טיטיזי
• נסיעת נוף בלב היער השחור
• כפר פתוח
יום ראשון 24/07/22
גרמניה – היער השחור
• פארק אירופה


יום שני 25/07/22
צרפת – חבל אלזס, גרמניה
• ביקור במפעל שוקולד
• עיירה ציורית באלזס
• מופע עופות דורסים
יום שלישי 26/07/22
גרמניה – היער השחור
• נסיעת נוף בצפון היער השחור
• מגדל מעל צמרות העצים

יום רביעי 27/07/22
גרמניה - בוואריה
• נסיעה לכיוון מינכן
• פארק מים


יום חמישי 28/07/22
גרמניה – בוואריה, ישראל
• התארגנות להחזרת הקרוואנים
• בילוי במרכז קניות
• החזרת הקרוואנים
• טיסת לילה לישראל

פירוט יומי

יום שישי 15.07.22
ישראל - גרמניה

נחיתה במינכן, לקיחת קרוואנים, הצטיידות בסופר מרקט, לינה בחניון קמפינג בגרמניה

ממריאים מישראל בטיסה נעימה למינכן שבגרמניה שם יחכה לנו אוטובוס שיסיע אותנו ישירות אל תחנת השכרת הקרוואנים. פגישה ראשונה עם הקרוואן, קצת חתימות ובדיקה מדוקדקת של הקרוואן ויוצאים אל הסופר מרקט, להצטיידות. מתרגשים ועייפים מאוד נוסעים לחניון הקמפינג הראשון, מארגנים את הציוד בקרוואן, פורקים את המזוודות, אוכלים משהו, מתקלחים ולילה ראשון טוב בקרוואן.

יום שבת 16/07/22
גרמניה - בוואריה

פארק שעשועים, שחייה באגם שבחניון הקמפינג.

יוצאים לנסיעה בקרוואן במדינת בוואריה שבדרום גרמניה. התחלה שמחה של הטיול שלנו. מבלים בפארק שעשועים מקסים. נהנים ממתקנים רבים ושונים, חלקם מאתגרים ומתאימים לאמיצים יותר שבינינו וחלקם מתאימים לילדים צעירים יותר. הפארק הנעים אינו צפוף ואינו המוני והבילוי בו מתאים לכל המשפחה בני כל הגילאים. נוסעים מלאים באדרנלין ובמצב רוח נפלא אל חניון הקמפינג. רוחצים באגם המקסים שבחניון, נהנים ממתקני השעשועים שבחניון, יושבים יחדיו במדשאה, עושים על האש ומבלים אחר צהריים וערב נעים ביחד.

יום ראשון 17/07/22
גרמניה – בוואריה, אוסטריה

ארמון מן האגדות, הגשר התלוי

בדרך אל הארמון עוצרים בגשר ממנו נשקף נוף עוצר נשימה ומבינים מדוע בחר המלך לבנות את הארמון בנקודה הזו. הסיור המעניין בארמון מלווה בהסברים מרתקים וקצת רכילות על המלך, מציצים לתוך חדרי הארמון ולומדים על אורח החיים של המלך המורם מעם. את הדרך בחזרה לקרוואנים עושים במסלול הליכה קסום ביער או בכרכרה רתומה לסוסים. נוסעים דרומה וחוצים את הגבול לאוסטריה. עולים בפוניקולור אל ההר, שם, ליד חורבות הטירה עולים על הגשר התלוי וחוצים אותו ונהנים מהנוף הבלתי רגיל שמסביב.

יום שני 18/07/22
גרמניה – האלפים הגרמנים - אלגוי

פארק חבלים, מגלשות הרים

הרפתקאות מסעירות ומלאות אדרנלין - זה הסיפור של היום הזה. פארק חבלים מושלם. מגלשות הרים מטורפות. בין העצים, על פסגת ההר, 19 מסלולי חבלים בגבהים שונים, ברמות קושי שונות לכל גיל ולכל רמה. ריתמות בטיחות, הנחיות, מסלול אימונים קצר ויוצאים להרפתקה של טיפוס על מסלולי החבלים. המון אדרנלין, המון כיף וקצת אומץ והתגברות על הפחד. נחים קצת, נושמים, נרגעים. יושבים במסעדה מול הנוף היפה ומיד ממשיכים בכיף. אל פארק החבלים הנמצא על ההר עולים ברכבל. את הירידה חווים בגלישה במגלשות הרים מרגשות ומסעירות. מתיישבים בקרונית הגלישה, חוגרים ויוצאים לדרך. כמעט שלושה קילומטרים של הנאה וחווייה ממנה קשה להירגע.

יום שלישי 19/07/22
גרמניה – האלפים הגרמנים, שוויץ

ראפטינג, נסיעת נוף לשוייץ

נתחיל את היום שלנו בחניון הקמפינג שם נתארגן לקראת היציאה לראפטינג. חליפות, קסדות, אפודים, משוטים וקדימה. יוצאים אל הנהר. עולים על הסירות. בכל סירה מדריך מוביל. נסחפים עם הזרם, חותרים ונהנים מכל רגע. המון צחוק והנאה בראפטינג מקסים. מתאים לכל המשפחה. בתום החווייה הנהדרת יוצאים לדרך בנופים מקסימים לכיוון שוייץ. מגיעים אל חניון הקמפינג היפהפה הנמצא בתוך נוף עוצר נשימה.

יום רביעי 20/07/22
שוייץ, גרמניה

מסלול הליכה בנופי שוייץ, מפלי הריין.

נתחיל את היום במסלול הליכה נעים ומהנה בנופי שוייץ. גבעות רכות מסביב, רכבת אדומה נוסעת ליד, קולות הפעמונים של הפרות הרועות בקרבת מקום, ירוק מדהים בכל המרחבים הנראים לעיים, נחל קטן מלווה את המסלול ואנחנו...הולכים בקסם של מסלול ומתמסרים בהנאה לנוף ולשלווה הפסטורלית. עוצרים באמצע הדרך, עושים פקניק נחמד ונושמים את היופי עמוק עמוק לקירבנו. נוסעים הלאה בנופים הבלתי נשכחים לביקור באחד מאתרי הטבע המרשימים - מפלי הריין - המפלים הרחבים ביותר באירופה. הביקור במפלים מתחיל למעלה, בחצר הטירה העתיקה. יורדים במסלול הליכה ממנו צופים על המפלים מנקודות תצפית שונות. מגיעים לניקרות חצובות בסלע קרובים מאוד אל מי המפל עד כדי כך שמרגישים את רסס המים. רעש המים האדיר, עוצמת נפילת שפע המים בספיקה אדירה מותירים רושם עצום על כל מבקר. ממשיכים בשביל המוביל אותנו אל המזח משם יוצאים לשייט בסירה לצפייה על המפל מתוך המים. חווייה מרשימה ביותר.

יום חמישי 21/07/22
גרמניה

מבצר מימי הביניים, עיירה ציורית, מעבורת נושאת קרוואנים, אי הפרחים.

חוצים את הגשר המתרומם (נקרא ככה משום שבימים רחוקים מנעו פלישה למבצר על ידי הרמת הגשר) ועוברים לזמן אחר בו המארחים שלנו הם אבירים וגבירות במבצר אמיתי ושוקק חיים. ההסברים והסיפורים לצד האביזרים והפרטים הרבים שבמבצר מפיחים חיים וכמו מחזירים אותנו בזמן אל ימי הביניים. יורדים מהמבצר אל העיירה שעל שפת האגם ומסתובבים בין הסמטאות העתיקות, טועמים גלידה או עוגה וממשיכים אל המזח. שטים אל הגדה הנגדית של האגם במעבורת נושאת רכב (וקרוואנים) ומבקרים באי הפרחים. אי שכולו גן ענק פורח. עצי סקוייה ענקיים, מרבדי פרחים פורחים בשלל צבעים, צמחייה מעוצבת, חממת פרפרים מהממת ועוד.

יום שישי 22/07/22
גרמניה – היער השחור

בוקר ארוך על שפת האגם, בילוי בעיירה טיטיזי, לייזר טאג

מתחילים את הבוקר על שפת אגם טיטיזי הציורי, בחניון הקמפינג. שוחים, שטים בסירות, מקיימים פעילות מקסימה וארוחת בוקר משותפת. מבקרים בעיירה הקסומה טיטיזי. מטיילים במידרחוב הססגוני ונהנים מחיטוט בפיצעפקס שבדוכנים לאורך הרחוב כולו, נהנים מישיבה בבית קפה (עוגת היער השחור…) ומגיעים בקצה הרחוב הצבעוני אל האגם - אגם טיטיזי. נהנים מיופי האגם ומטיול על הטיילת הסמוכה. ממשיכים בנסיעה אל לב ליבו של היער השחור ומתרשמים מהנופים המרשימים, הנוף הירוק והמיוער של היער השחור. מגיעים אל מתחם משחקי הלייזר, מתחלקים לקבוצות לובשים אפודים, אוחזים ברובי הלייזר ויאללה - מלחמה. משחק מהנה, מצחיק ומאוד חווייתי לכל המשפחות.

יום שבת 23/07/22
גרמניה – היער השחור

נסיעת נוף ביער השחור, כפר פתוח, מפעל לניפוח זכוכית.

נפרדים מאגם טיטיזי ויוצאים לדרך, לנסיעת נוף בכביש החוצה את מרכז היער השחור. עוצרים בדרך, מצטלמים בנוף המרהיב, עושים פיקניק מול הנוף המהפנט ומספרים אודות היער, האגדות והמיתוסים. מגיעים אל מתחם הכפר הפתוח של היער השחור. מסבירים ומספרים על החיים באזור כפי שהיו לפני מאות שנים בהקבלה ובהשוואה לחיים שלנו היום. מסיירים בתוך הבתים המועתקים לכפר הפתוח מהחוות המקוריות, מתרשמים מהאביזרים, מהריהוט, מהכלים והתלבושות. מסיירים בבתי במלאכה ובסדנאות שבמתחם ולומדים כיצד עבדו בעלי המלאכה, באילו כלים השתמשו וכיצד עבדו תהליכי המלאכה לפי השיטות המסורתיות. נוסעים למפעל לניפוח זכוכית. צופים באומני ניפוח הזכוכית בעבודתם ומקבלים הסברים מעניינים אודות הזכוכית ואודות תעשיית הזכוכית באזור היער השחור. במקום יש אפשרות לניפוח עצמי של אגרטל – חווייה של עשייה שבסופה יוצאים עם מזכרת נחמדה.

יום ראשון 24/07/22
גרמניה – היער השחור

פארק אירופה

פארק אירופה הוא מסוג הפארקים אליו נכנסים בבוקר, מבלים כל היום ויוצאים ממנו בערב - "שיכורים" מכיף והנאה, עם חיוך ענק ומצב רוח הכי טוב בעולם. יש בו את כל סוגי המתקנים, הפעילויות, ההופעות והדוכנים לכל הגילאים. גם כאלה שאינם בהכרח חובבי הז'אנר ימצאו משהו מלהיב בפארק אירופה. מגיעים אל הטיול עם צפייה גדולה לחווייה ענקית מהבילוי בפארק אירופה ויוצאים מפארק אירופה עם הבטחה לחזור אל הפארק הזה יום אחד בעתיד שוב.

יום שני 25/07/22
צרפת – חבל אלזס, גרמניה

מפעל לייצור שוקולד, ביקור בעיירה אלזסית ציורית, מופע ציפורים דורסות.

עוברים את הגבול לצרפת, אל חבל אלזס ונכנסים למפעל לייצור שוקולד. טעימות, הסברים על השוקולד, סרטון, הדגמה של הכנת שוקולד, עוד טעימות וביקור בחנות הנראית כמו גלריה מתוקה שכל כולה שוקולד. מבקרים בעיירה אלזסית טיפוסית. מסתובבים בין הסמטאות היפהפיות, טועמים מטעמים מקומיים, מבקרים ביקב המקומי ואם מעוניינים – יוצאים לסיור ברכבת הקטנה העוברת בין בעיירה ויוצאת אל היקבים המקיפים אותה. נוסעים אל היער והולכים בשביל ביער המוביל אל חורבות טירה עתיקה שם, בחצר מתקיים מופע מרתק של עופות דורסים. ניתן הסברים מעניינים ומעשירים אודות העופות הדורסים, הרגליהן והתנהגותן ונצפה בנשרים, עיטים, דיות, בזים ועוד עופות צייד שיעופו ממש קרוב אלינו מעל ראשי הצופים. מבט מעניין יפה וקרוב על העופות הדורסים בעת מעופן.

יום שלישי 26/07/22
גרמניה – היער השחור

נסיעת נוף בצפון היער השחור, בילוי במגדל שמעל לצמרות העצים.

נוסעים בצפון היער השחור. נוף של יער עבות מסביבנו. עצים צפופים לצידי הדרך ועד קצה האופק וביניהם חושך שיש האומרים שעל שמו נקרא היער הזה בשם היער השחור (יש עוד כמה סיבות, פחות רומנטיות אבל עליהן נדבר בטיול..) מגיעים לעיירה ציורית שנחל עובר במרכזה. עולים אל ההר בפוניקולור - סוג של מעלית על מסילה, ומגיעים אל עצי היער שעל צלע ההר. דרך קסומה מובילה אותנו אל השביל שמעל צמרות העצים ממנו נגיע אל המגדל שמעל צמרות העצים לצפייה בנוף היער השחור והרבה מעבר. את הדרך למטה אפשר לעשות בדרך בה הגענו אל ראש המגדל או בגלישה אטרקטיבית במגלשת צינור מפותלת ותלולה.

יום רביעי 27/07/22
גרמניה - בוואריה

נסיעה לכיוון מינכן, פארק מים (מקורה), לינה בחניון קמפינג בגרמניה.

נוסעים מזרחה לכיוון מינכן ומתחילים לבלות ביום מלא בצחוק חיוכים ושמחה בפארק המים המחומם והמקורה. נכנסים אל אזור הלוקרים להחלפת בגדים ולאיחסון החפצים ומשם עוברים אל אזור המגלשות והבריכות המתאימות לכל בני המשפחה. כל סוגי שעשועי המים, בריכות מכל מיני סוגים, מגלשות לכל גיל גובה ותעוזה, אזורי ישיבה, אזורי אוכל ודוכני אוכל ועוד ועוד. הכל מסודר מצוחצח ונקי. בסיום הבילוי מתקלחים במקלחות נקיות ונוחות. בפארק המים קיימים עוד שני אזורים המיועדים למשתתפים מגיל 16 ומעלה. אזור אחד הוא אזור המרחצאות והמרגוע והאזור הנוסף הוא אזור הסאונות. להנאתכם. גראנד פינאלה לטיול המקסים שלנו.

יום חמישי 28/07/22
גרמניה – בוואריה, ישראל

אריזה והתארגנות להחזרת הקרוואנים, החזרת הקרוואנים, טיסת ערב לתל אביב.

מצלמים עוד כמה תמונות של "אנחנו והקרוואן שלנו", אורזים את המזוודות ונפרדים מהקרוואן. נוסעים באוטובוס לשדה התעופה וטסים בחזרה לישראל. להתראות בטיול הבא :-)

בא לכם? בואו!